Rabarbermuffins

That time of the year. Prövade att göra mina favoriter, havremuffins med rabarber istället och det blev verkligen fantastiskt bra! Bra att ha lite att variera sig när rabarberskörden verkar bli superstor!

Ha, när jag ser de här bilderna inser jag att min talang med mobilkameran är ungefär som när 5 åringen tar bilder. Lite lätt oskarpt, ofokuserat men ändå rätt tydligt. Den som har ögonen med sig noterar att det är nytt golv och hela baletten i huset på landet.

* Jag smälte smöret, det stod mjukt smör, men tycker det blir så mycket bättre om man smälter det lite grand, inte helt och hållet men så att ungefär hälften är smält.

* Vet inte vad jag gjorde annorlunda men det blev 16 stycken den här gången.

Kommentera

